MÅNDAG - 16 JUNI

Publicerad 2014-06-17 22:36:19 i Allmänt,








Sista dagen med min hermana.. Kan det bli mycket sorgligare..! Vi gick upp för att äta den sista dunderfrukosten tillsammans vilket bestod av Ben & Jerrys, choklad flingor med mjölk och fanta. Älskart! Sedan var det snabba puckar till shoppinggatan där vi mötte Aspelin, Madde och Ellen. Alla hade olika ärenden. Bl.a. Så ville Sofia köpa ett par shorts och jag ville köpa ett puder. Folk började gå iväg lite titt som tätt och sen var det bara jag och min hermana kvar, vi köpte då syskon armband tillsammans som vi redan hade bestämt att göra sedan innan. Sen gick vi mot stranden där vi skulle möta upp alla lite senare. Dock blev det att vi stannade på vägen för att först köpa glass och seda äta lunch på Mr. Noodles. Så mysigt! Sedan begav vi oss till stranden där vi spenderade kvalitets tid med bästa gänget. Vi badade, lekte i vågorna, solade, lyssnade på musik och bara hade det allmänt bra! Hurts to say it men ett perfekt avslut.. Sedan gick vi hem för att äta middag och packa klart det sista. 

När klockan började närma sig 23 ville dock vi alla som var kvar säga hejdå, så vi bestämde oss för att ses på piren för att prata en sista gång tillsammans i Funkan och ta de sorgsna farvälen. Och sorgligt blev det må jag säga.. Vi gick även förbi Linn och våra abuelos där vi sa hejdå, vilket Mammen senare sa att Los abuelos uppskattade jätte mycket! Sen var det en sista deeptalk och promenad hem till LP med min hermana.. Hon packade sedan klart på kvällen/ natten och jag vilade lite för att jag hade en tryckande huvudvärk och mådde skit illa. Har tänkt i efterhand och känns nästan som det var så min ledsamhet spelade ut sig. Har inte gråtit så mycket under den senaste tiden men kändes mer som att det isåfall blev en påfrestning för huvudet, men jag vet inte.. Är ju ingen naturare direkt haha! Men sen var det det stora avskedet (mer om det i bästa inlägg, haha!)  

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jennifer

Bor på Costa Del Sol - Solkusten i Fuengirola, Spanien som gäststudent i ett år. Skriver här för att ni där hemma ska få se vad jag gör här nere. Mest bara på kul!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela