ONSDAG - 18 JUNI

Publicerad 2014-06-19 13:53:46 i Allmänt,

Nu när jag ändå sitter i bilen påväg till Gnesta för att fira midsommar kan jag ändå passa på att blogga lite och berätta om bästa dagen, nämligen gårdagen. 

Flygresan är ju inte så mycket att berätta om, men den gick bra iallafall och jag sov mesta dels av resan. Även när jag landade gick det ganska smidigt med väskor och allting. När jag sedan gick ut för att möta mamma stod hon med blommor, en liten champagne flaska och en Sverige flagga! Bästa! Började såklart gråta och vi kramades länge innan vi begav oss hemåt. Dock tog det ca två timmar för oss att åka hem. 

När jag sedan kom hem fick jag ytterligare en överraskning bestående av att alla mina närmaste stod i köket och skrek "Surprise" när jag klev in i vardagsrummet och såklart började jag gråta igen. Sedan åt vi fajitas och tårta och hade det så mysigt! Sedan under kvällen blev det present efter present, så himla fina och överraskande. Sedan plingade det på dörren igen och Bella klev innanför dörren, såklart en chock till som också skulle sova över, så mysigt! Så kvällen bestod av mycket överraskande, luringar och kramande! Bästa hemkomstdagen. Och nu sitter jag, Bella, Frank och Helene påväg till Gnesta gör att fira midsommar med bästa Mannerståls släkten! Tagga! 





Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jennifer

Bor på Costa Del Sol - Solkusten i Fuengirola, Spanien som gäststudent i ett år. Skriver här för att ni där hemma ska få se vad jag gör här nere. Mest bara på kul!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela