TISDAG - 13 MAJ

Publicerad 2014-05-14 10:23:10 i Allmänt,

Vaknade upp i världens skönaste sovställning. Asså har aldrig vaknat upp så skönt tror jag! Äh.. iallafall så gick vi till skolan som vanligt där ett ganska så stort Samhällsprov väntade. När det var över, 1 timme och 20 minuter senare var det bara vanliga lektioner som väntade. Efter lunch hade jag också svenska redovisning som jag faktiskkt tyckte gick bra. Så efter det var de två proven jag hade för dagen avklarade, och även de största proven för veckan avklarade. Vi hade ju nämligen Engelska nationella läs och hör i Måndags, och inte nog med det så hade jag bok rapport på engelska också. Men iallafall på eftermiddagen var det såklart salsa som är lika kul varje gång. Med cocaracha 1,2,3, jelly, yogur och allt vad de heter, haha! Efter salsan fick jag även testa att köra JC´s moppe! Så extremt roligt!! Har inte kört sen i somras och fick sådana hemma känslor när jag körde de 10 meterna, haha! 

Efter salsan bestämde vi, några tjejer, att bege oss till Baskin för att fira att vi inte hade så mycket plugg. (Dock hade några det trots allt, men men.. de fick iallafall en liten paus). Men vi hade alltså en pluggdejt på baskin utan plugg. Lite senare så gick jag och Sofia hem med sången Happy i huvudena, gjorde även lite dancemoves på vägen som gjorde allt folket runt omkring kollade väldigt konstigt. Haha! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jennifer

Bor på Costa Del Sol - Solkusten i Fuengirola, Spanien som gäststudent i ett år. Skriver här för att ni där hemma ska få se vad jag gör här nere. Mest bara på kul!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela