TORSDAG - 15 MAJ

Publicerad 2014-05-16 10:04:05 i Allmänt,

Igår var en ganska tråkig dag i skolan, blev besviken över betyg, inget speciellt hände över huvudtaget egentligen. Hade tre lektioner som vanligt innan lunch. Vi åt lunch. Sjöng för Sara gjorde vi dock som fyllde hela 18 åår igår, och det är ju alltid speciellt!! Sen hade vi kommunikation/ eget arbete, så jag och Lukas gick för att köpa batidos som var såå goda. Sen hade jag min sista lektion som var matte. Dock efter skolan satt jag kvar i 2 TIMMAR och pluggade matte inför nationella. Känner att när jag nu inte har pluggat matte på ca två veckor pågrund av event, nationella m.m, så var det dags att ta igen nu. Fick en liten paus dock när Nander plösligt kom ut från ett klassrum (haha). Flera kom även så vi satt och prata och sen jobbade jag i en halvtimme till. 

På kvällen hade jag och Sofia bestämt oss för att testa våra outfits och hår till balen som är idag, så det gjorde vi, eller jag snarare, haha! Jag lockaade håret, som tog ca två timmmar eller mer. Och sen testade jag min klänning. Ser ju inte direkt ut som jag ska på bal, men annorlunda är väl bra antar jag, haha! Kvällen blev ganska hyfsad trots allt och låg väl i sängen runt 12. En ovärd men ändå rolig dag med andra ord. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jennifer

Bor på Costa Del Sol - Solkusten i Fuengirola, Spanien som gäststudent i ett år. Skriver här för att ni där hemma ska få se vad jag gör här nere. Mest bara på kul!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela