ÄNTLIGEN VÅR

Publicerad 2013-04-27 10:25:57 i Allmänt,

Hej, vad gör alla en sån vacker dag som denna?! 
Själv sitter jag inne och kollar på min dator, haha! Ska snart börja göra mig iordning och åka ner till min Padre med lite kläder och annat. Jag ska även förbereda inför Vigdis och min Jam-session, vilket ska bli super kul. Vigdis blev lite inspererad av konserten vi var på och hon fick då den briljanta idén att vi skulle testa och spela in lite covers på kul. 
 
Vad som annars står på planeringen idag är Annelies tjejmiddag ikväll. Ser mycket fram emot det, tror det kommer bli vädigt roligt. Tror jag kommer ta med mig kamera så att den någon gång kommer till användning. Ska börja använda min kamera mer vid tillfällen som det här. Det är kul att ha och nu har jag även någonstans att lägga upp bilderna också och visa, vilket är roligare än att bara ladda in dem i datan och kolla på någon gång ibland. 
 
Ointressant tillägg:
Laddade in ca 800 bilder, för några dagar sen, från min mobil till datorn och kollade i genom dem. Hittade då en bild på en vitsippa som jag hade tagit förra året, och det brukar alltid vara första tecknet på att våran faktiskt är här. När jag då var påväg hem, på bussen igår, så tittade jag ut genom fönstret och såg ett helt dussin med vitsippor. Blev så glad! 2013 första tecken på att våren nu faktiskt är här! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jennifer

Bor på Costa Del Sol - Solkusten i Fuengirola, Spanien som gäststudent i ett år. Skriver här för att ni där hemma ska få se vad jag gör här nere. Mest bara på kul!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela