DAGENS PANIK ATTACK

Publicerad 2013-04-29 22:22:34 i Allmänt,

Tjenare! 
 
Ni ser ju på rubriken att idag har varit en hyfsad lugn dag med en liten panik attack mitt på dagen. Jag har egentligen inte gått alls i skolan idag, bara en Engelska lektion som var Nationella Muntligt. Det kändes faktisk hyfsat bra, gjorde mitt bästa och jag är nöjd med hur det blev. Varför jag inte har haft vanliga lektioner är för att vi har ett projekt arbete i skolan, gås vi höll på med det hela dagen. Dock har jag haft en liten panik attack idag...! Jag satt nämligen högst upp i våran skola på fjärde plan för att skriva ut några blanketter. Efter en stund kom Ammi och vi skulle bege oss till Gubbängen för projekt arbetet. När vi är påväg ut genom entrén ska jag dubbel kolla om jag har min mobil i min väska. När jag kollar så ligger den inte där... Letar i säkert 10 min bara i väskan. När jag inte hittar den där går jag upp igen där vi satt, ingen mobil. Letar i väskan, går upp en andra gång. Efter en låång stunds letande går jag till kansliet och frågar om det är någon som har lämnat in en mobil. Hon kommer ut med en svart iPhone med vitt skal och jag drog en stor lättad suck! Tur att det finns några få vänliga själar iallafall som var så extremt snälla att lämna in den istället för att stjäla den. Tack till dem! 
 
Annat än min panik attack, så har min dag varit lugn. Slutade ganska tidigt, åkte hem och låg i solen och lyssnade på musik, väldigt mysigt. Imorgon är det en lite mer hetsig dag, måste upp svin tidigt imorgon så därför måste jag sova nu. Ska även försöka hitta på något roligt imorgon kväll eftersom det är Valborg, om jag orkar... haha! 
Gonatt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jennifer

Bor på Costa Del Sol - Solkusten i Fuengirola, Spanien som gäststudent i ett år. Skriver här för att ni där hemma ska få se vad jag gör här nere. Mest bara på kul!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela