EN BRA REGNIG DAG

Publicerad 2013-04-23 08:41:55 i Allmänt,

Det är väl en perfekt dag för Nationella prov en dag som denna. Det regnar, blåser, det är tråkigt med andra ord. Då när man sitter i två timmar och skriver och läser så längtar man iallafall inte ut till solen och vädret, vilket gör att man kanske blir mer fokuserad på provet. Haha, vad vet jag? Det kanske är helt tvärtom men försöker ändå ha en positiv ställning till provet för du brukar det (förhoppningsvis) gå bättre. Känner att det här provet kan gå exakt hur som helst. Men ska försöka göra mitt bästa! 
LYCKA TILL ALLIHOPA som har Nationella Prov idag eller något annat prov!
(haha, bilden är kanske inte så relevant till inlägget men kände att jag var tvungen att visa genom en sommrig bild att jag är på ett bra humör och längtar mycket till sommaren, haha!) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jennifer

Bor på Costa Del Sol - Solkusten i Fuengirola, Spanien som gäststudent i ett år. Skriver här för att ni där hemma ska få se vad jag gör här nere. Mest bara på kul!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela