Favorit i repris

Publicerad 2013-04-15 20:01:19 i Allmänt,

Har försökt skaffa blogg hur länge som helst nu och har faktsikt lyckats en gång...  när jag gick i trean, haha! Anledningen till varför jag har bestämt mig nu är för att jag snart ska åka ner till Spanien i ett år och vill dela med mig av mitt äventyr. Bloggen är till för mina vänner och de som börjar läsa att följa med på min vardag nere i Spanien. Därför tänkte jag också tjuvstarta lite för att riktigt komma in i det till Augusti. Den här gången får vi också hoppas att jag lyckas underhålla den! Välkommen till min blogg. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jennifer

Bor på Costa Del Sol - Solkusten i Fuengirola, Spanien som gäststudent i ett år. Skriver här för att ni där hemma ska få se vad jag gör här nere. Mest bara på kul!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela