FILM TIPS!

Publicerad 2013-04-24 18:21:44 i Allmänt,

Är extremt förväntansfull för denna film. Har längtat efter den länge och har verkligen höga förväntningar. 
 
Filmer kommer ut IDAG ( i USA dock). Det är skådespelare som Zac Efron (min favorit), Dennis Quaid, Maika Monroe och många fler. Tänkte ge er en beskrivning vad filmen handlar om men förstår faktiskt inte riktigt själv vad den handlar om. Jag har sett trailern men jag tyckte den var lite otydlig men den verkar iallafall vara bra och jag tror man förstår bättre när man har sett hela filmen (ganska obvious). Har lovat mig själv att inte heller se den i förhand på internet pågrund av att jag vill se den på bio. Blir inte samma effekt om man redan har sett den innan och sedan ser den på bio. Vill ha den här bio känslan, när man ser en film för första gången på bio och efteråt är man helt lyrisk för att den var så bra. Den känslan vill jag ha med den här filmen! (haha lite töntigt men sån är jag!) 
 
Kommer såklart ge en recension när jag har sett den, så då får ni också en bättre beskrivning av filmen. Om ni ens behöver det, filmer med Zac Efron i kan inte vara annat än bra!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jennifer

Bor på Costa Del Sol - Solkusten i Fuengirola, Spanien som gäststudent i ett år. Skriver här för att ni där hemma ska få se vad jag gör här nere. Mest bara på kul!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela