Jag hann

Publicerad 2013-04-16 21:26:45 i Allmänt,

Min dag blev ganska proppfull ändå. 
 
Kl 3 när jag pluggat i tre timmar körde jag tillslut fast, ringde då till min faster som erbjöd sig att hjälpa mig och samtidigt bjuda på fika. I tidsbrist kunde min mama skjutsa mig dit och jag tillbringade ca en timme med min faster, hennes urgulliga hund och min kära juridik uppsats. När jag ändå var i farten gick jag direkt till gymmet från min faster. Det blev en kort gym-runda den här dagen men efter drygt en timme satt jag sedan på bussen påväg hem. Middagen blev rester från igår men spagetti och köttfärsås är inte fel två dagar i rad. 
 
Nu på kvällen har jag lyckats skriva klart min juridik uppsats och även kollat igenom lite för provet imorgon. Försökte även memorera några rader till på mitt tal, men de gick lika snabbt in som de gick ut. Är så stressad över kommande veckor att jag knappt vet vad som är helg längre. Det man blir glad över nu är att man kanske får sova ut en extra timme till skillnad från de 6-8 timmarna man brukar sova och man kanske även kan hinna med att göra något roligt på kvällskvisten, men that´s about it! 
 
Aja, nog med gnällandet. Nu ska jag ta mig in i duschen och sedan krypa ner i min efterlängtade, härliga säng. 
Bjussar på en bild från i Söndags när jag och min käre vän Vigdis gick vår traditionella promenad till Gurraberg. Vi köpte varsin glass och satt i den härliga vår solen och njöt och pratade om allt... som vanligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jennifer

Bor på Costa Del Sol - Solkusten i Fuengirola, Spanien som gäststudent i ett år. Skriver här för att ni där hemma ska få se vad jag gör här nere. Mest bara på kul!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela