JUSTIN BIEBER I SVERIGE

Publicerad 2013-04-22 17:32:10 i Allmänt,

Nu är Justin Bieber äntligen i Sverige. Alla Beliebers out there måste vara helt galna nu. Har kollat runt lite på nätet och det är verkligen hysteriskt när man ser på alla som älskar Justin Bieber. De var några reportrar på plats vid grand hotell och intervjuade några tjejer. Gud va de tjejerna grät! Det var helt otroligt. De grät dock av att de tyckte det var väldigt respektlös utav av Bieber att gå med svart mask över ansiktet och att de nu inte tänkte gå på konserten. De flesta grät av att de äntligen fick se honom live. Kan dock erkänna att det var lite konstigt att han var tvungen att bära "rånar luva" på sig för att gå 10 meter in till entren.. men men.
 
Är inte så stort Bieber fan längre, var det mer förut. Dock skulle jag noga, som resten av Sveriges befolkning i ungdomstjejer, freaka out om jag såg honom. Men jag skulle nog inte bli lika hysterisk som vissa tjejer kan bli. Tycker dock det är kul att han "tar sig tid" att komma till Sverige och ha några konserter inför sina Beliebers.
En bild på när han anländer till Grand Hotell i Chanel mask...fancy! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jennifer

Bor på Costa Del Sol - Solkusten i Fuengirola, Spanien som gäststudent i ett år. Skriver här för att ni där hemma ska få se vad jag gör här nere. Mest bara på kul!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela