Lång dag

Publicerad 2013-04-17 20:24:06 i Allmänt,

Min dag har varit bra men lång. Dock är dagen inte slut än och jag ska försöka hinna med lite till. 
 
Det känns hyfsatt bra inför talet imorgon, kommer ihåg det mesta och nu känner jag bara att jag vill ha det överstökat. Sedan kan jag stryka av de sista provet för den här veckan, så skönt! 
 
Lite bilder från min dag: 
4.5 grader räcker för att man ska kunna ta skinnjackan en solig dag som denna. 
Lite plugg med mina underbara vänner på lunchen. 
Njöt sedan av en riktig mexikansk middag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jennifer

Bor på Costa Del Sol - Solkusten i Fuengirola, Spanien som gäststudent i ett år. Skriver här för att ni där hemma ska få se vad jag gör här nere. Mest bara på kul!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela