Ledig dag fylld av läxor

Publicerad 2013-04-16 12:18:44 i Allmänt,

Det här borde vara mitt absoluta motto en dag som denna. Ledig från skolan, dåligt väder, hyfsatt pigg. En perfekt dag att göra en uppsats, träna till mitt NP tal och träna inför Juridik prov.

 Jag hade ställt kl på 9.00, jag vaknade och konstaterade att jag var tvungen att plugga hela dagen idag. Vad gör jag istället? Ligger i sängen till 11, äter frukost och nu sitter jag framför datorn. Känner att det går bra för mig idag... 

 Ska försöka kämpa mig igenom denna dag av konstant läxarbete och ikväll förhoppningsvis njuta av ett nytt avsnitt av 90210. Får önska mig själv Lycka Till! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jennifer

Bor på Costa Del Sol - Solkusten i Fuengirola, Spanien som gäststudent i ett år. Skriver här för att ni där hemma ska få se vad jag gör här nere. Mest bara på kul!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela