Lola Lago

Publicerad 2013-04-17 06:54:18 i

Den är boken läser vi på Spanskan, Lola Lago. Boken tror jag handlar om en tjej som ska på semester och träffar en man som hon börjar dejta. Sedan händer det något som gör att hon måste "undersöka" saken eftersom hon är (tror jag) kriminolog.

Boken är väl ganska lättläst, korta kapitel, men förstår inte mycket ändå... Det är för många svåra ord för min del. Bra start på året i Spanien, haha...! Dock rekommenderar jag den om man vill läsa en bok på spanska som går snabbt att läsa ut.

Kommentarer

Postat av: You know who

Publicerad 2013-04-17 15:55:31

Jag gillar Lola Lago :) tack för tipset!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jennifer

Bor på Costa Del Sol - Solkusten i Fuengirola, Spanien som gäststudent i ett år. Skriver här för att ni där hemma ska få se vad jag gör här nere. Mest bara på kul!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela