(MAINSTREAM) "DAGENS OUTFIT"

Publicerad 2013-04-24 08:29:47 i Allmänt,

Så här ser jag ut idag. Svarta jeans - Vit blus - Bech kofta. Kände att jag ville ha en blus och något ljust idag när det är så fint väder. (Inte de bästa bilderna, men de får duga just idag.) 
 
Förövrigt tror jag att den här dagen kommer bli bra. Blev lite stökigt imorse med en grej med det resulterade till att jag gick en halvtimme tidigare. Har nu haft mycket tid på morgonen vilket känns skönt. Dock vet jag inte vad jag har gjort, för de känns som de här 45 min som jag egentligen hade "över" har gått rasande fort. Ska snart kila iväg till bussen. Ska dock försöka hinna öva lite på några spanska verb, har Spanska nationella muntligt idag. Konstigt nog är jag inte så nervös, vet inte varför? Fjärilarna kommer väl säkert när det börjar närma sig. Aja, det är skönt att ha det så tidigt i veckan som möjligt så man bara har det överstökat sen. 
 
Nu måste jag plocka iordning det sista här hemma och skynda mig till bussen. (Haha, det blev ingen träning på Spanskan... men men) Hej då så länge!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jennifer

Bor på Costa Del Sol - Solkusten i Fuengirola, Spanien som gäststudent i ett år. Skriver här för att ni där hemma ska få se vad jag gör här nere. Mest bara på kul!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela