MAXIKLÄNNING

Publicerad 2013-04-19 21:26:52 i Allmänt,

Jag är så himla nöjd över den här dagen! Vet inte varför, men känner mig bara glad och nöjd, haha. 
 
Efter skolan mötte jag upp min mamma i Nacka Forum och shoppade lite presenter till mina brorsbarn (ja, jag är faster! haha) Köpte även en svart maxiklänning på HM som jag kikade på redan inför förra sommaren. Dock förra året var den slut och jag letade jätte länge efter den perfekta, enkla maxiklänningen. Så nu äntligen, ett år senare, så är den min! 
 
Mamma avslöjade även en överraskning som jag ska få göra imorgon. Är så himla exited! Avslöjar det imorgon. 
Nöjd tjej över dagen och sitt köp. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jennifer

Bor på Costa Del Sol - Solkusten i Fuengirola, Spanien som gäststudent i ett år. Skriver här för att ni där hemma ska få se vad jag gör här nere. Mest bara på kul!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela