ROLIGA RUSSELL

Publicerad 2013-04-22 22:01:34 i Allmänt,

Idag har det varit en normal dag, inte lång, inte kort, inte tråkigt, inte rolig. En helt normal dag helt enkelt. Det ända förvånadsvärda med den här dagen är att jag inte har pluggat någonting den här eftermiddagen (förutom lite spanska, men det gick inte så bra så det är inte anmärkningsvärt, haha). Istället har jag kollat runt lite på Youtube på intervjuer med olika slags kändisar och fick då upp ett öga för komikern/ skådelspelaren/ en väldigt udda person: Russell Brand. Kollade på en intervju han gjorde med Ellen Degeneres och kunde inte sluta skratta, det var så extremt roligt vissa tillfällen. Dock har jag väldigt konstig humor (iallafall tycker alla mina kompisar det). Men tycker det är så himla roligt att hitta ett video klipp eller bara saker som kan göra att man gap skrattar hur länge som helst, det spelar ingen roll hur många gånger du spelar upp det i ditt huvud, det är lika roligt varje gång, haha! 
 
Nu när jag är på ett bra humör hoppas jag det håller i sig till imorgon när vi har Nationella Prov i Svenska.Två timmar prov på morgonen och sen förutom att vi har ett projekt i skolan så jag är ledig. Älska Värmdö Gymansium och deras projekt Tisdagar. 
 
Gonatt och sov gott! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jennifer

Bor på Costa Del Sol - Solkusten i Fuengirola, Spanien som gäststudent i ett år. Skriver här för att ni där hemma ska få se vad jag gör här nere. Mest bara på kul!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela