SEGT

Publicerad 2013-04-30 13:27:00 i

Imorse gick jag upp klockan 05.30, inte okej...! När klockan ringde låg jag kvar ca 5 min men blir alltid så stressad för i min värld och under min morgon är 5 min mycket. Efter 1 timme åkte jag och pappa till Fredells Cafe där jag, förhoppningsvis, kommer sommarjobba vilket är jätte kul. De tre timmarna jag var där gick ganska fort och jag begav mig, med bil (tack och lov), till skolan. Vi har hållit på med vårt projekt hela dagen, vilket är ganska segt för det känns som vi inte har något att göra. Men men... vi får gå när vi vill så det är iallafall positivt.

Som tur är har jag en Mer som kan rädda mig igenom resten av skoldagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jennifer

Bor på Costa Del Sol - Solkusten i Fuengirola, Spanien som gäststudent i ett år. Skriver här för att ni där hemma ska få se vad jag gör här nere. Mest bara på kul!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela