SPRINGRUNDA

Publicerad 2013-04-18 19:26:04 i Allmänt,

Strök det sista provet från listan idag för den här veckan och det känns så otroligt bra! Resulterade till att jag hade extra mycket tid över när jag kom hem idag, så jag tog mig ut på en spring runda. Passade även på att ta några bilder när äntligen solen kikade fram bland regnmolnen.
 
När jag sprang på de ringliga vägarna började tankarna fladdra omkring och jag började tänka på hur vägarna och folket transporterade sig på de här vägarna förr i tiden...? Kändes som det skulle komma fram en stor häst med vagn som blev ledd av en man i hög hatt och tjock mustasch runt hörnet efter ett tag.Haha, tankarna vandrar verkligen iväg ibland! Skulle dock varit roligt och levt på den tiden och se hur det var, hur man klädde sig och hur man levde o.s.v. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jennifer

Bor på Costa Del Sol - Solkusten i Fuengirola, Spanien som gäststudent i ett år. Skriver här för att ni där hemma ska få se vad jag gör här nere. Mest bara på kul!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela