TJEJMIDDAG

Publicerad 2013-04-29 07:44:54 i Allmänt,

I Lördags kväll tillbringade jag min kväll hos Annelie. Det var super mysigt. Hon bjöd på kött, med potatis och bea (min favorit). Till efterätt fick vi en glass bomb med glass, bär, chokladsås, maränger och grädde. Blev så otroligt mätt efter den middagen men det var super gott. Efter middagen var det dags för presentöppning, jag och Ruta hade köpt en peplum top och en lång klänning som vi faktiskt visste att Annelie ville ha. Hon fick även bodylotion, bad saker, armband m.m. Sedan satt vi bara och prata i flera timmar. Vid ca 1 åkte jag hem, då var jag så slut att jag somnade i bilen, haha! Kvällen var verkligen lyckad och det var super mysigt att tillbringa några timmar med dessa tjejer utanför skolan. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jennifer

Bor på Costa Del Sol - Solkusten i Fuengirola, Spanien som gäststudent i ett år. Skriver här för att ni där hemma ska få se vad jag gör här nere. Mest bara på kul!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela