TOPPEN DAG

Publicerad 2013-04-21 18:44:33 i Allmänt,

Dagen började med frukost och en löparrunda. Gjorde mig sedan i ordning för att åka iväg och äta lunch med mamma. Vi bestämde oss för att äta på ett jätte mysigt café i Gustavsbergs Hamn. Där tog vi varsin sallad som var gudomligt god. När klockan slog ca 14.30 började vi åka in till min mormor. Vi satt ute i solen och myste med fika i nästan en timme. Sedan blev det dags för mormor att äta. Alla avdelningarna på hemmet skulle grilla tillsammans och när mamma och jag gick satt alla ute i solen och såg på när personalen grillade. Blev så himla avensjuk så bestämde att mamma och jag skulle premiär grilla ikväll vi med. 
 
Imorgon är det skola igen och jag har en antydan av Söndagsångest. De proven vi har framför oss är inprincip bara nationella så behöver iallafall inte plugga så mycket, men prov som prov... Ska även försöka hinna med lite att plugga lite matte innan man blir allt för trött. Fast nu ska jag försöka hjälpa mamma med grillen innan hon blir allt för sur på mig att jag inte hjälper till, haha! 
Min snygga Mormor, haha! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jennifer

Bor på Costa Del Sol - Solkusten i Fuengirola, Spanien som gäststudent i ett år. Skriver här för att ni där hemma ska få se vad jag gör här nere. Mest bara på kul!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela