TRÅKIGT INLÄGG; I KNOW

Publicerad 2013-04-23 22:10:14 i Allmänt,

Den här dagen har varit låång...! Började dagen med två timmar nationella prov i svenska. Det kändes som det gick bra, men när man pratar med resten i klassen efteråt så har man helt olika svar och då känns det lika osäkert som det gjorde innan provet. Men nu är det iallafall över och det är bara att tagga om till Nationella prov i Spanska imorgon (muntligt).
 
Anyway.. sedan gick vi och åt lunch på ett jätte gott pasta ställe som vi kallar Pasta Stället (haha). Ligger vi tvärstationen Luma i Hammarby Sjöstad, rekomenderar det starkt. Vi satt där i ca en timme sedan begav vi oss tillbaka till skolan där Ruta och Annelie hade muntligt i Engelska. Jag chillade lite i skolan och skulle egentligen vänta på två stycken i min klass som skulle bli klara med deras Engelska muntliga de med, och då när de blev klara skulle vi åka och göra en del av ett projekt arbete som vi har i skolan. Dock hade de redan gjort det, så det blev hemfärd för mig vid två tiden. Resten av dagen har bara varit lugn. Varit ute och sprungit en runda, nu på kvällen har jag försökt att plugga (men vi alla vet hur det går), även duschat har jag gjort. Nu tror jag att jag ska bege mig till min älskevärda säng och försöka njuta av så många timmars sömn som möjligt. 
 
(Tråkigt inlägg; I know, men händer inte så mycket i mitt liv för tillfället förutom plugg och skola. Men ska försöka hitta på saker jag kan skriva om. Kanske blir mer när läxarbetet i skolan börjar tona ut lite och man kan umgås mer med kompisar och annat. Men somsagt, ska försöka variera vad jag skriver om så attt det inte blir så tråkigt och enformigt med andra ord så att det inte bara blir om skolan) 
 
Aja, sov gott alla de som läser min blogg (4 st haha!!) Gonatt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jennifer

Bor på Costa Del Sol - Solkusten i Fuengirola, Spanien som gäststudent i ett år. Skriver här för att ni där hemma ska få se vad jag gör här nere. Mest bara på kul!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela