VÅRKÄNSLAN I BILDER

Publicerad 2013-04-21 10:17:48 i Allmänt,

Hela gårdagen var ett bevis på att det äntligen är vår! 
Vakande upp till att solen lös i genom fönstret, så himla härligt. Sedan rullade dagen på som vanligt, åt frukost, gjorde mig i ordning. Sedan vid kl 12 åkte jag och mamma till Orminge, för kl 12.30 hade mamma bokat tid för att jag skulle på massage. Det finns nämligen ett massageställe på en friseringssalong som jag aldrig hade hört talas om. Var där i en timme och när man kom ut där ifrån så kände man sig som en ny människa. Det var så otroligt skönt. Kändes verkligen som man behövde det efter all stress i skolan. Det var också det själva överraskningen var. Tack Mamma! 
 
När vi sedan kom hem fick både mamma och jag ett spontan idé att baka något gott och fika med på balkongen. Bakade då morotsmuffins som vi satt och myste med. Timmarna gick ganska snabbt och vid 17.30 skulle jag vara barnvakt åt 2 små barn. Eftersom det var ett så fint vårväder gick vi till en lekpark och tillbringade 1 1/2 timme med att gunga, leka affär, åka båt m.m (haha). Kändes verkligen som våren hade kommit och var man en kollade runt i området var det någon som grillade. Det luktade grillat hela tiden och man längtade verkligen till sommaren med varma kvällar och sol nästan dygnet runt. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jennifer

Bor på Costa Del Sol - Solkusten i Fuengirola, Spanien som gäststudent i ett år. Skriver här för att ni där hemma ska få se vad jag gör här nere. Mest bara på kul!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela