4 pers på två dagar

Publicerad 2013-08-28 22:35:47 i Allmänt,

Bella: Igår och idag har jag träffat 4 personer som ligger mig varmt om mitt hjärta (cheesy i know). Igår runt 15 tog jag mig till Gullmars för att ha lite eftermiddagsmys hemma hos min kusin. B var nämligen barnvakt till hennes kusiner (mina kusinbarn), där vi var såpass satsiga så att vi bakade Choclate Chip Cookies. De blev väldigt goda och alla gick åt på en gång. Mysigt var det och fick dessutom säga hejdå en sista gång till min kära syssling! 
(Bild tagen från Bellas mobilalbum)
 
Moa: På kvällen, runt halv 10, träffade jag mina kära vän Moa. Vi hade tänkt att bada men a special someone "glömde" badkläderna och kände inte att det var tillräckligt roligt att bada själv.. Så istället satt vi länge och pratade. När Moa sedan var tvungen att dra sig hemmåt pågrund av att hon (som alla andra förutom jag) hade skola dagen därpå. vi åkte då upp till hennes hus och stod yttligare ett tag och pratade, vi åt även lite kakor som jag hade gjort på dagen. Det blev ett last goodbye även där. 
 
Sara: På förmiddagen fick jag ett lite underligt sms från Sara där hon frågade om jag skulle vara hemma hela dagen. Lite misstänktsamt svarade jag (föruom någon timme). Tänkte inte mycket mer på det eftersom lägenheten såg ut som.. jag vet inte vad.. så var packningen i stor process. Vid halv 4 plingade det på dörren och, eftersom det nästan aldrig plingar på hemma hos oss, trodde jag det bara var grannen som ville nått. Förvånad till tusen öppnar jag dörren och Sarabanana står där!! Söt som hon är hade hon cyklat hit bara för att ge mig en present!! Vi pratade lite och sen var jag tvungen att bege mig. Även där var ett last goodbye tvungen att utbytas. 
 
Vigdis: Varför jag var tvungen att åka var för att jag skulle träffa Vigdis! Vi hade bestämt att, påvägen hem från skolan, skulle vigdis köpa en yollibox och vi skulle sätta oss ute och njuta av både solen och yougurt glassen med smak av passionsfrukt. Vi hade mycket attt prata om som vanligt efter ca två timmar var igen tvungen att bege mig iväg och efter bara liite till pratande sa jag mitt last goodbye. Fick även träffa Vegard (Vigdis lillebror) som har blivit såå lång sedan ajg såg honom sist. Herregud! 
(Bild tagen av Vigdis) 
 
Nu har jag sagt mina goodbyes (hade önskat att jag hade hunnit till med några fler men tiden tillät inte det). Imorgon är det dags för mig att lämna Sweariket och åka mot nya äventyr!
Älskar er alla mina vänner/familj/släkt, kommer saknar er alla så otroligt mycket! <3 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jennifer

Bor på Costa Del Sol - Solkusten i Fuengirola, Spanien som gäststudent i ett år. Skriver här för att ni där hemma ska få se vad jag gör här nere. Mest bara på kul!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela