AVSKEDNINGS-FIKA

Publicerad 2013-08-24 22:17:16 i Allmänt,

Hejsan! 
Idag har det varit en ganska lugn dag men ändå med mycket folk. Isabella sov nämligen över här från igår (som jag ska berätta om, om några dagar), vilket var väldigt trevligt. Jag var faktiskt ganska morgon pigg trots gårdagens trevligheter. Vaknade runt klockan 9 och ca en timme efter det åkte jag och min padre till Centrum för att handla. Allt vi handlade var antingen fikabröd eller ingridienser till hemmabakt fikabröd, haha! Nämligen klockan 15 skulle min närmaste släkt (mina syskon + min faster) komma för lite avskedningsfika. Själva fikat bestod av en Pinocchio tårta (därav bilden ovan) och lite annat gott. Haha kände att jag har tjockat mig vädligt mycket i sommar, speciellt på senaste tiden, så det gjorde ingenting att jag tjockade mig lite till, haha! Vem säger nej till en marängtårta/sockerkakstårta med vanilj glass och bär liksom? Den var väldigt god faktiskt och jag hoppas resten av sällskapet tyckte desamma som jag. Anyway..! Det var väldigt trevligt att se alla igen efter sommaren, men lika sorgligt som glatt att säga hejdå... Kommer sakna alla så otroligt mycket, dock har det, tror jag, inte riktigt slagit mig än att jag åker på TORSDAG!! För jag har liksom inte freakat ut än eller nått. Men det kommer väl! A sad couple of days a head of me... 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jennifer

Bor på Costa Del Sol - Solkusten i Fuengirola, Spanien som gäststudent i ett år. Skriver här för att ni där hemma ska få se vad jag gör här nere. Mest bara på kul!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela