DAGARNA FRAMÖVER

Publicerad 2013-08-06 22:02:04 i Allmänt,

Tjenixien! 
För att inte göra det här inlägget för långrandigt tänkte jag gå rakt på sak med att säga att dagarna framöver kommer jag skriva om mina senaste fantastiska två veckor. Tänkte ta lite dag för dag och skriva vad jag har haft för mig. Såklart har jag tagit extremt mycket bilder som jag kommer lägga upp (några av dem iallafall) och skriva om mina dagar. Det har hänt sjukt mycket och jag har verkligen njutit även fast jag har hunnit med vääldigt mycket så har jag njutit varenda sekund. 
 
Nu ska jag ta och kolla på en film som jag redan har kollat på en gång men pratatade om den i helgen så blev sugen på att se den igen. Den handlar om tsunamin i Thailand 2004, och eftersom jag har en väldigt stark koppling till den "gillar" jag och se filmer som handlar om just den händelsen. För er som är intresserade heter den The Impossible. 
 
Men somsagt framöver kommer bilder och beskriving om mina två senaste veckor! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jennifer

Bor på Costa Del Sol - Solkusten i Fuengirola, Spanien som gäststudent i ett år. Skriver här för att ni där hemma ska få se vad jag gör här nere. Mest bara på kul!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela