LONG TIME NO SEE

Publicerad 2013-08-02 10:57:54 i Allmänt,

Hello på er!
Tänkte göra ett kort inlägg för att visa min aktivitet i bloggen.

Jag har nu kommit hem från Frankrike. Jag reste själv från Nice flygplats och kom hem igår kväll. Men mycket vila fick man inte. Eftersom vi idag ska till Gotland, så det var bara packa om väskan och gå upp tidigt. Just nu sitter jag på Gotlands färjan som snart ska ta oss till Sveriges stolta ö Gotland. Där ska vi fira bröllop och dansa och sjunga och ha allmänt super trevligt! Hoppas de tre resetimmarna går fort som man sedan får njuta av det fina vädret! Längtar verkligen till att den här helgen ska börja.

Tänkte även skriva om min vecka i Frankrike när jag kommer hem. Har även vääldigt många bilder som jag tänkte lägga upp, inte alla men tillräckligt så att ni förstår vilken helt amazing vecka jag har haft!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jennifer

Bor på Costa Del Sol - Solkusten i Fuengirola, Spanien som gäststudent i ett år. Skriver här för att ni där hemma ska få se vad jag gör här nere. Mest bara på kul!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela