SÖNDAGS

Publicerad 2013-08-28 20:14:05 i Allmänt,

Nu tänkte jag berätta om vad som hände mig i Söndags kväll. Jag och mamma hade nämligen en middag för min andra familj. Nu tänker ni kanske: Varför kallar hon dem sin andra familj? Jo det är för att jag har känt ena halvan av det här gänget inprincip hela mitt liv och då har jag alltså fått en mamma två och två syskon på köpet. För några år sedan så tillkom den andra halvan och det kändes bara som jag hade känt dom lika länge som den andra halvan. Därför blev det lika mycket familj som resten. Sammanlagt fick jag då 4 syskon och två extra parents. 
 
Anyway.. Vi hade alltså en super trevlig kväll med andra familjen. Vi satt först ute på balkongen i solnedgången och bara njöt av de sista timmarna, dels de sista timmarna av solen och de sista timmarna jag fick med dem (på ett halvår). Sedan ropade mamma från köket att maten var redo och vi satte oss till bords. Därefter åt vi en extremt god middag gjord av min kära mamma - Så stolt! Åt, drack och pratade, alltid lika trevligt och det blir inte tyst en ända gång. Dessutom fick jag överlämna min present till det nyblivna brudparet och även födelsedagspresent till Sara, pågrund av hon dagen innan hade fyllt hela 17 vårar. Kvällen avslutades ganska tidigt men det var ett par härliga timmar jag fick spendera med min andra familj. Kommer sakna er så otroligt mycket! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jennifer

Bor på Costa Del Sol - Solkusten i Fuengirola, Spanien som gäststudent i ett år. Skriver här för att ni där hemma ska få se vad jag gör här nere. Mest bara på kul!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela