FREDAG - 29 NOVEMBER

Publicerad 2013-12-02 20:45:00 i Allmänt,

Hola amigos! Long time no see. 
 
Nu tänkte jag berätta lite om min helg. 
Helgen började alltså med Fredag (varför jag inte har bloggat i veckan har varit för att det inte har hänt något speciellt, och som ni alla vet bloggar jag inte om det inte händer något speciellt) Anyway.. skolan var som vanligt inga prov, inget speciellt. Jag gick hem kände inte direkt för att göra nånting, men det var ett salsaevenemang på FB som var salsa lärare hade lagt ut och jag var inte alls taggad, men sen så berättade Sofia att hon skulle gå, som inte ens går på salsa. Så jag bestämde mig för att hänga med iallafall. Vi gick då först till Baskin några tjejer för att mötas upp. Gick sedan vidare till ett ställe där vi träffade några fler från skolan. Ingen var direkt så taggad för att gå till salsa stället längre, det var långt och vi visste inte hur det skulle se ut osv. Dock bestämde jag mig för att vara lite YOLO och gick sedan med Lisa och Elvira dit vi skulle möta alla andra. Efter en väldigt trång biltur var vi framme längst bort på strandpromenaden. Det var helt dött och för en sekund undrade jag verkligen var vi skulle gå. Dock hörde man musik från en av strandbarerna och vi satte oss på deras uteserveringen. Inne i lokalen var det full dans igång med pensionärer, "ungdomar" (yngre vuxna), etc. Fler folk började rulla in från salsa gruppen och hela kvällen var bara så jäkla kul! Dansade hela kvällen och pratade och hade det bara allmänt bäst! Kändes dom man kom mycket närmare både spanjorerna i salsagruppen och de från skolan. En totalt lyckad kväll - en av de bästa sen jag kom hit! Vid 2 fick jag sedan skjuts av Karin super snälla värdföräldrar. Dock när jag var hemma hände det en liten läskig grej som jag inte orkar berätta om, haha! Nyfikna eller vad? Nej men kvällen var verkligen helt magiskt och var bara lycklig och glad hela kvällen! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jennifer

Bor på Costa Del Sol - Solkusten i Fuengirola, Spanien som gäststudent i ett år. Skriver här för att ni där hemma ska få se vad jag gör här nere. Mest bara på kul!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela