4 DAGAR EFTER

Publicerad 2013-12-29 14:02:05 i Allmänt,

De fyra dagarna efter julafton har rullat på ganska fort. Har gjort lite småsaker och fått saker gjorda samt haft super kul också. Var med Vigdis en dag där vi tog en promenad i Sverige kylan (med det menar jag ganska positivt för en gångs skull). Vi gick sedan tillbaka hem till Vigdis där vi pratade ganska mycket och drack te, samt lyssnade på nostalgi musik och dansade och sjöng högt till dem, haha! Samma dag åt jag och familjen min favorit rätt. Plankstek! Har längtat efter det så extremt mycket så njöt som tusan när jag åt varenda tugga. Efter det hade vi myskväll, där vi kollade på TV och åt en jätte god efterätt. En bra dag helt enkelt! 
 
En dag var vi, en gång till, hemma hos Moster. Men då var syftet att göra nytta, haha! Pluggade matte i 4 timmar med min Mosters man, Arne, som är matematiker. Gick hur bra som helst och efter det kände jag verkligen att jag hade grepp om det, löste även några av de svåraste talen - ganska nöjd, haha! Vi åt även en tidig middag hemma hos dom. Även om det bestod utav rester var det hur gott som helst. Mamma och jag åkte sedan hem och jag tror jag kollade på en film om jag inte minns fel. Blev en ganska sen kväll och jag gick inte och la mig förens klockan 2. Så pågrund av det vaknade jag 12.20 dagen efter.. ooups..! 
 
Aja, det är väl vad mina dagar har bestått av en så länge. Avslappanande men ändå fyllda av roligheter. (Så poetiskt... NOT!) 
Eftersom jag inte har någon bild från de senaste dagarna kan ni få en bild på ett mattetal, haha! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jennifer

Bor på Costa Del Sol - Solkusten i Fuengirola, Spanien som gäststudent i ett år. Skriver här för att ni där hemma ska få se vad jag gör här nere. Mest bara på kul!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela