DAGARNA HEMMA

Publicerad 2013-12-29 13:23:30 i Allmänt,

Ja, dagarna hemma hittils har varit ganska blandade. Jag var en dag och shoppade hela dagen med mamma, julklappar då. På kvällen var vi sedan och firade B med släkten hemma hos henne. Riktigt mysigt, och hennes presenter var ju helt magiska - speciellt en, haha! En dag var det uppesittarkväll (stavning*) hos Moster, där vi gjorde iordning allt inför julafton. B och jag bakade polkabräck samt sjöng lite och kollade på TV och myste med familjen. Och en dag var bara total "göra ingenting" - dag. Gjorde ingenting på hela dagen - så skönt! Men det var dagarna fram tills julafton väldigt kortfattat. Dagarna har gått hur fort som helst och jag kan inte fatta att jag åker hem (till Spanien) om bara en vecka.. Vill inte det just nu...! Vill vara kvar med familj och vänner och Sverige känslan.. Men förhoppningsvis börjar man längta tillbaka till värmen, kulturen, klimatet, människorna etc, snart. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jennifer

Bor på Costa Del Sol - Solkusten i Fuengirola, Spanien som gäststudent i ett år. Skriver här för att ni där hemma ska få se vad jag gör här nere. Mest bara på kul!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela