JULAFTON - 24 DECEMBER

Publicerad 2013-12-29 13:42:31 i Allmänt,

JULAFTON!!! 
 
Dagen började med att jag blev väckt av mamma och pappa. Mamma hade tänt ljus i hela lägenheten och när jag vaknade såg jag även att ljuset på min nattduksbord var tänt, så mysigt. Vi gick sedan upp till köket för att äta en lång och extremt god frukost. Fick då även en liten morgon present, eller liten var det inte. Fick en vit iPhone 5S. Blev så glad eftersom jag hade önskat mig en ny telefon och hoppades verkligen på att få en. Så det var super kul! Vi avnjöt frukosten i lugn och ro innan vi konstaterade att jag inte kunde börja använda min telefon eftersom man behövde en mindre simkort - nano simkort. Då blev då full fart med att göra iordning sig för att hinna till forum innan de stängde. Dock var pappa så snäll så han kunde åka själv och fixa det. Undertiden gjorde jag och mamma oss iordning samt slog in de sista julklapparna. Tiden rullade iväg och vi skulle egentligen vara hos moster efter 14, men vid den tiden åkte vi hemifrån och innan det skulle vi åka till mormor och hämta upp Frank. Hos mormor stannade vi väl i en timme, vi pratade, kollade lite på Kalle Anka, åt choklad och Turron. Jätte kul att träffa henne igen. Efter det hämtade vi upp Frank, och det var ett kärt återseende. Hade ju inte träffat honom på jätte länge så det var hur kul som helst att se honom. Men efter allt detta så var vi väl inte hos Moster förens klockan 17 tror jag. Men kvällen var så mysig. Vi åt, pratade, lagade mat, umgicks, gjorde julklapps leken (som jag aldrig har gjort förut, det var så kul!), åt massa godis, tomten kom, etc. Hela julaftons dagen var bara så bra! Såklart var det ju också julklappsutdelning/ presentöppning. Jag fick jätte mycket presenter (så bortskämd som jag är..), och jag blev hur nöjd som helst med dem, hade dock inte behövt få så många. Men såklart blev jag jätte glad! Hoppas och tror även att de som fick presenter av mig också blev nöjda och glada över sina presenter, haha!
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jennifer

Bor på Costa Del Sol - Solkusten i Fuengirola, Spanien som gäststudent i ett år. Skriver här för att ni där hemma ska få se vad jag gör här nere. Mest bara på kul!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela