LÖRDAG - 14 DECEMBER

Publicerad 2013-12-18 23:01:01 i Allmänt,

Last night out! 
 
Dagen var ganska lugn, musik, plugg, mys, osv. När klockan slog 19 började jag och Sofia göra oss iordning (tidsoptimister som vi är) inför sista utekvällen. Måste erkänna att jag inte var så jätte taggad från början men blev det ju mer musik vi spelade och ju längre vi gick när vi väl skulle möta de andra klockan 21.15, desto mer ökade taggermometern (haha!). Lill-Ellen fyllde nämligen år och det skulle firas ordentligt. Vi gick nämligen till en jätte mysig tapas resturang och åt tapas. Jag tror vi var runt 10 stycken exalterade tjejer på resturangen. Vi fick massa olika tapas och allting smakade hur gott som helst. När vi hade ätit klart och allting var uppätet begav vi oss vidare ut. Vi hade en rolig sista kväll med mycket skratt, lite väntande (haha), roligheter och även mycket deep talk med Madde som var hur mysigt som helst, och såklart mycket dans!! Det var en bra sista kväll och jag är glad att jag gick ut, jag som var nojjig i början. 
 
Grattis (i efterskott) älskade Lill-Ellen!!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jennifer

Bor på Costa Del Sol - Solkusten i Fuengirola, Spanien som gäststudent i ett år. Skriver här för att ni där hemma ska få se vad jag gör här nere. Mest bara på kul!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela