LÖRDAG - 21 DECEMBER

Publicerad 2013-12-25 18:29:24 i Allmänt,

Bella 18 år - All I can say!! Började med att chilla hela dagen innan det var dags att göra sig iordning för en special someone som fyllde 18 år - helt sick! Dock skulle jag och Vigdis mötas innan för att äta lite middag och ta igen allt prat som vi har missat under de senaste 4 månaderna (eller om man räknar bort alla skype samtal, så behövde vi bäl bara ta igen 1 veckas prat), haha! Aja, vi åt på O´Learys igen, fast denna gång tog jag Pasta Carbonara som var så god! Klockan 19.30 började vi bege oss till Mosters lägenhet där Bellas förmingel ägde rum. De bjöds på dricka, massa snittar/ plockmat, choklad fondue och massa mer. Så gott och trevligt! De bjöds även på show mitt upp i allt och två magdansöser började shakea loss, haha! Så roligt! Kvällen i helhet var jätte rolig och det var så kul att fira Bellas efterlängtade 18-årsdag. Runt 10 skulle alla 18-åringar dra ut och vi som är 96:or och fortfarande 17 var tvungna att bege oss. Vigdis hade då en kompis vid Karlaplan som skulle ha lite mys hemma hos sig, så vi drog dit. Där var fyra tjejer till och vi pratade, lyssnade på musik, pratade med random personer i trapphuset (haha!) och mycket mer. Det var riktigt kul! Klockan var väl 12 när vi började dra oss hemmåt och min snälla pappa kom och hämtade oss. 
 
Lite bilder från Bellas mingel
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jennifer

Bor på Costa Del Sol - Solkusten i Fuengirola, Spanien som gäststudent i ett år. Skriver här för att ni där hemma ska få se vad jag gör här nere. Mest bara på kul!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela