LÖRDAG - 28 DECEMBER

Publicerad 2013-12-29 14:24:12 i Allmänt,

 
 
 
Igår var jag och mamma hos vår andra familj. Bästa kvällen på länge alltså och en sån mix med olika grejer, kan inte fatta att vi får in så mycket grejer bara på en kväll, haha! 
 
Kvällen började iallafall med att vi lagade mat och pratade massor samt drack lite för-drinkar och åt snacks. Det blev även en liten gåt-session under the pre-dinner också. Vi satte oss sedan till bords och det blev mycket frågor angående min tid i Spanien, vilket bara var kul att berätta om. Som vanligt så pratade vi mycket och om allt. Efter ett tag när vi hade ätit klart gick vi "barn" ner till vardagsrummet och kollade på 21st jump street. Hade skit kul, har inte skrattat så mycket och fult på länge, haha! När filmen var slut skulle vi kolla på en till film men kom tyvärr inte fram till någon eftersom vi inte kom överrens, haha! Istället blev det att vi gick upp till de vuxna och pratade med dem. Efter ett tag ställde mamma den intressanta frågan "Vad är det här twerking för någonting?" (haha så wierd). Vi ungdomar skulle då förklara/ visa vilket ledde till att det blev en hel gymnastik lektion, där vi stod på huvudet och stod på händer mot väggar och annat. Felix visade även hur man twerkar ståendes på händer mot en vägg. Det blev mycket fall under kvällen och några blåmärken. Efter det spelade jag fotboll inomhus med Felix med en kudde som fotboll, vilket var så kul! Asså hela kvällen gick jag runt och skrattade bara. Var så härligt att vara med dem igen och förstod nog inte förens när jag kom hem hur mycket jag faktiskt har saknat dem. Bästa kvällen på länge! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jennifer

Bor på Costa Del Sol - Solkusten i Fuengirola, Spanien som gäststudent i ett år. Skriver här för att ni där hemma ska få se vad jag gör här nere. Mest bara på kul!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela