LÖRDAG - 7 DECEMBER

Publicerad 2013-12-14 11:48:05 i Allmänt,

Motivationen till att blogga har verligen varit på 0 den senaste veckan ocg jag har dragit till ursäkten att jag inte har hunnit. Men vissa dagar där jag har haft tid har jag verkligen inte lusten att skriva ett inlägg. Men idag när jag inte har något planerat på hela dagen kan jag ta igen och uppdatera er om allt som har hänt under den senaste veckan. 
 
På Lördagen var en hel dag planerad i Malaga med Linn och Sofia. Vi tog tåget till Malaga station där vi gick av och började traska runt. Vi gick till alla möjliga gator och smågator, vi gick till en hamn och marknad, till shopping centret och till shopping gatan. Kändes verkligen som vi upptäckte hela Malaga i Lördags även om vi bara gick runt på en liten yta av Malaga. Det blev en hel del promenerande och en del shopping. Vi gick runt tills kvällen började komma och det blev mörkt, eftersom vi ville se de fina ljusen som alla pratar så mycket om. När det väl hade blivit mörkt och vi gick till shopping gatan igen, var det fullt med folk. De tog kort, de var några som dansade/ spelade musik. Det var fullt liv på gatan. Dock kände vi inte för att vimla bort oss bland allt folk så vi tog några kort på det fina ljusen och sedan åkte vi hem. 
 
När vi kom till tågstationen gick jag och Sofia direkt till skolan. När vi kom fram var det fullt lussebak. Det var inte så många där men det var mysigt ändå. Vi satt och pratade och försökte komma fram till vad vi skulle göra under kvällen. De var nämligen två killar från salsa gruppen som skulle ha en "spelning". För att vara till YOLO bestämde vi oss för att gå dit. Vid 22 var vi där och de var hur duktiga som helst, blev lite förvånad när jag hörde dem faktsikt för de hade aldrig pratat om att de kunde sjunga tidigare. Men det kunde dom vill jag lova, haha! Dock eftersom jag och Sofia hade en 1 timmes promenad hem blev kvällen ganska tidig och vi var väl hemma runt 12. 
 
 
 
 
 
 
 
Bilder tagna från Sofias kamera 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jennifer

Bor på Costa Del Sol - Solkusten i Fuengirola, Spanien som gäststudent i ett år. Skriver här för att ni där hemma ska få se vad jag gör här nere. Mest bara på kul!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela