ONSDAG - 11 DECEMBER

Publicerad 2013-12-14 20:30:22 i Allmänt,

 
 
 
 
 
 
 
 
 
Detta är bilder från onsdagens Nobelmiddag. En jätte mysig kväll med mycket skratt, glädje och trevligheter, haha! Skolan var som vanligt bla bla bla. Haha orkar inte ens skriva om skolan.. Men iallafall.. Efter skolan gick jag, Linn och Sofia hem till los abuelos, hem till Linn, för att fixa iordning oss. Vi sminkade oss, lockade/ plattade håret, åt knäck, drack te och hade allmänt mysigt. Dock blev det lite stressigt pågrund av att klockan 19 skulle vi befinna oss på skolan, eller egentligen 18.30 för att Linn och Sofia hade lite special uppgifter som de var tvungna att förbereda sig inför. Så det slutade med att Sofia halv sprang med en sko, och Linn som hade en tight lång klänning fick springa så att det såg ut som hon hade skitit på sig eller nånting, och jag själv kunde inte skratta åt alla galenskaper för att jag var så himla kissnödig, hahahah! Men när vi väl kom dit lugnade galenskaperna ner sig och vi hade bara en jätte rolig kväll, de bjöds på sång, dans, nomineringar, 3-rätters, dricka, ja allt möjligt. Jag lekte fotograf hela kvällen och gick runt och gjorde folk obekväma genom att ta massa kort, haha! Men jag hoppas att de flesta tyckte det var kul iallafall. Alla var ju så fina och uppklädda så man ville ju föreviga allt. När kvällen och middagen var slut gicj jag och Sofia gick hem, med ett snabbt stopp hos Linn för att hämta våra grejer, och sen kunde vi krypa ner i våra sängar efter en grymt rolig kväll! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jennifer

Bor på Costa Del Sol - Solkusten i Fuengirola, Spanien som gäststudent i ett år. Skriver här för att ni där hemma ska få se vad jag gör här nere. Mest bara på kul!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela