ONSDAG - 18 DECEMBER

Publicerad 2013-12-18 23:31:30 i Allmänt,

Idag har det varit en dag fylld med väldigt många olika känslor av olika slag. Mycket förvirring, lite tårar, missförstånd, glädje, skratt, ja ni hör ju. Det har varit en dag med en hel del mis av olika saker. Orkar dock inte berätta vad för det tror jag ingen direkt bryr sig om (av er som läser) och känner bara inte för att ta upp det här. Men dagen i sin helhet har varit bra. Jag har börjat packa, vilket är väldigt förvånande för tidsoptimisten som jag är. Min mammas gener angående ordningsamhet (finns det ett ord som heter så? haha) börjar väl visa sig nu, haha! Vid 18.30 började jag gå mot skolan igen för att möta Sofia som hade varit på Linns roliga pass. Var inte med idag pågrund av, dels behövde jag packa efter som jag måste plugga imorgon och sen har jag haft problem med andingen, det låter nog mer dramatiskt än vad det är, men det känns som att min astma "har kommit tillbaka" och jag haft tungt att andas. Så jag ville inte riskera att få mer problem precis innan jag ska till Suecia. Anyway.. sen fixade vi en grej innan vi gick hem. Pratade ganska lång stund med vår madre angående en grej. Vi åt sedan och hade sedan en lång pratstund med vår madre igen, den här gången angående andra saker, som var kanske även lite roligare. Aja, just nu ligger jag iallafall i mitt rum som är "nystädat" eller jag har iallafall plockat iordning i mitt rum. Och snart när Sofia har duschat klart ska vi se det senaste avsnittet av Paradise Hotel. 
Men apråpå Sofia, jag måste bara säga att jag har världens bästa hermana!!! Är så glad att vi hamnade i samma familj och jag kommer sakna dig som satan de ynka tre veckorna vi är ifrån varandra. Kommer kännas konstigt att inte ha dig en trappa ifrån mitt rum, eller ha sällskap vid middagsbordet, eller ha någon att vänta på, gå tillsammans hem från skolan och massa saker. Kommer sakna dig! Te quiero mi hermana! Aja nu måste jag väl skynda mig innan du blir arg på mig för att jag inte kommer direkt, haha! Dags för Paradise Hotel! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jennifer

Bor på Costa Del Sol - Solkusten i Fuengirola, Spanien som gäststudent i ett år. Skriver här för att ni där hemma ska få se vad jag gör här nere. Mest bara på kul!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela