TISDAG - 17 DECEMBER

Publicerad 2013-12-18 23:12:38 i Allmänt,

Sista salsa lektionen för det här året...! SO SAD!! 
Salsan är verkligen en sak som förgyller livet här nere, är så glad att jag började på salsa och det är så kul att man nu har kommit alla så mycket närmare. Jag älskart! 
 
Dagen i sig var ganska stressande bara, var ganska orolig över ett prov och lite så. Men det slutade med att det gick bra ändå och såklart är Tisdagar alltid bra eftersom klockan 17 börjar salsan! Vi dansade som vanligt och lärde oss även lite nya steg och vi dansade fritt i ca en timme där man dansade med den man kände för och lärde sig nya steg om man kände för det och massa. Det var sååå kul!! Slutade med att vi gick där ifrån 19.40 när lektionen egentligen slutar 19. Fick även en jätte snäll kommentar av Olivia, som jag blev så glad över! Tack igen! Haha! Tyvärr så var lektionen sen slut och vi var tvungna att gå hem. Alltså sista lektionen för iår. Men är bara ännu mer taggad inför nästa termin!! 
 
Har tyvärr ingen bild som är direkt relevant till inlägget, men tyckte den här var lite rolig. Det var en tjej från salsa gruppen som lade upp denna på vår grupp och jag tyckte den var lite passande, haha! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jennifer

Bor på Costa Del Sol - Solkusten i Fuengirola, Spanien som gäststudent i ett år. Skriver här för att ni där hemma ska få se vad jag gör här nere. Mest bara på kul!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela