TORSDAG - 5 DECEMBER

Publicerad 2013-12-08 20:18:40 i Allmänt,

Lite backup check! Haha! Är riktigt dålig på att blogga men här är min anledning: När det inte händer något så tycker jag det är tråkigt att blogga, men sen när det väl händer något så händer allting på en gång och då hinner jag inte blogga. Och det brukar oftast hända på helgerna. Men nu ska jag uppdatera er lite sen i torsdags. 
 
Dagen började med att vi skulle mötas på ferian klockan 9 för att vi skulle åka till Malaga och vara med på någon parlament debatt eller nånting, förstod inte så mycket. Men vi skulle iallafall framföra våra åsikter om vad vu tyckte kunde förbättras med Spanien typ. Vi var där hela förmiddagen och kollade runt lite i parlamentet. Efter vistelsen bestämde jag och några tjejer oss för att stanna kvar i Malaga för lite jul-shopping. Vi började 8 stycken men när dagen sedan var slut var det jag och Sofia som gick runt, haha! Gruppen hade spritt ut sig lite och efter ett tag kände jag och Sofia för att åka hem. Jag trodde att det skulle bli en tidig kväll, som jag alltid tror, men icke sa nicke. Gick väl och lade mig klockan 1, efter att jag hade duschat och bestämt kläder till morgondagen osv osv. Skulle ju nämligen upp tidigt dagen efter eftersom jag sulle åka till Cordoba, men mer om det i nästa inlägg. 
En bild från parlamentet med alla som läser antingen spanska 5 eller humhum. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jennifer

Bor på Costa Del Sol - Solkusten i Fuengirola, Spanien som gäststudent i ett år. Skriver här för att ni där hemma ska få se vad jag gör här nere. Mest bara på kul!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela