UN DÌA NORMAL

Publicerad 2013-12-05 00:36:23 i Allmänt,

Idag har det varit un día normal. Även gårdagen var lika normal den. 
 
Gårdagen var fullproppad med lektioner fram till halv fem, sedan dags för salsa i två timmar som är lika kul som vanligt! Några har tröttnat och funderar på att hoppa av/ redan har gjort det, vilket jag tycker är jätte tråkigt! Anyway.. salsa lektionen var iallafall rolig och klockan blev 19 ganska snabbt. Jag och Sofia gick sedan hem och chillade inprincip hela kvällen, iallafall jag. Har inge plugg denna vecka, förutom en naturuppsats som vi lämnade in i Måndags, annars är veckan free as a brid från läxor - så skönt!
 
Idag har jag heller inte gjort mycket, hade två lektioner som inte egentligen var viktiga. Stannade sedan kvar i skolan på ett möte för volontärarbetet (vet inte om jag har berättat om det? Kan göra dert någon annan gång pågrund av att jag måste sova snart). Sedan var det Linns pass som är lika kul som vanligt! Dock var vi ganska få idag, vet inte riktigt varför folket inte kom idag men förmodligen börjar sjukdomarna rulla in lagom till jul, haha! Fick även some good news under dagen! Just nu sitter jag i min säng och har precis duschat, chattar lite och ska snart krypa ner i sängen för en god natts sömn. Ska nämligen upp tidigt imorgon för att vi ska göra en resa med HumHum kursen till någonstans i Malaga. Har egentligen ingen aning om vad det är och jag tycker informationen vi har fått är väldigt otydlig, men vi får väl se vad morgondagen har att erbjuda. Morgondagens måste är iallafall att köpa ett par blåa jeans. 
Hade ingen bild - så det får bli än från bästen i lördags som jag tycker är lite härlig på något sätt
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jennifer

Bor på Costa Del Sol - Solkusten i Fuengirola, Spanien som gäststudent i ett år. Skriver här för att ni där hemma ska få se vad jag gör här nere. Mest bara på kul!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela