DALARNA

Publicerad 2013-07-03 09:40:05 i Allmänt,

Goodmorning!

Denna bloggapp är inte att jubla för. Försökte nämligen ladda upp ett inlägg igår men, som oftast, så går det inte att ladda upp. Såå frustrerande!!

Men om jag ska berätta vad jag gjorde igår så var jag på en roadtrip med min pappa. Han skulle nämligen kolla på en sak uppe i Dalarna. Han frågade om jag ville följa med, och jag som älskar att åka bil sa självklart ja! Vi var i en speciell liten "by", kan man kalla det. Där det fanns en stor outlet med väldigt mycket olika kläder, skor, inredning, porslin m.m. Där gick jag runt ett tag och så fick jag faktiskt med mig ett par jeans också. Har kollat på ett par jeans här hemma men jag inte hittat antingen i min storlek eller i den färgen jag vill ha. Så då fyndade de paret som jag ville ha, great! Vid 5 tiden åkte vi hem och hade 3h 40min framför oss. Det roligaste var att JAG körde hela vägen hem. Övningskörning har aldrig varit så roligt! Men aj va ont/ stel i kroppen man blir efter det, haha! När vi sedan kom hem vid 9 kollade jag lite på serier och sedan somnade jag som en stock.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jennifer

Bor på Costa Del Sol - Solkusten i Fuengirola, Spanien som gäststudent i ett år. Skriver här för att ni där hemma ska få se vad jag gör här nere. Mest bara på kul!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela