EGOBOOST!

Publicerad 2013-07-13 18:38:26 i Allmänt,

Igår var min dag faktiskt väldigt bra! Planerade ju att åka till Forum igår, vilket jag gjorde. Där köpte jag en bärbar hårddisk, en svart tubklänning, en vit bandaou (stavning*), och två böcker av Isaballa Löwengrip bl.a "Egoboost!". Har hört mycket om den och eftersom den är riktad till tonårs tjejer så tyckte jag det kunde vara kul att läsa den. Låg i en timme i solen igår och läste med en hallon smothie bredvid mig, riktigt härligt! Härligheten varade till kvällen när jag inte kunde somna igen... Låg och vred och vände på mig från kl 23.30 till 1. Sedan vaknade jag kl 4 pågrund av att det var rysligt varmt i mitt rum. Sedan vid 06.30 ringde klockan för uppstigning och jobb stod på schemat. Har jobbat till 17.30 och nu ligger jag helt slut och läser i min efterlängtade säng. My best friend!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jennifer

Bor på Costa Del Sol - Solkusten i Fuengirola, Spanien som gäststudent i ett år. Skriver här för att ni där hemma ska få se vad jag gör här nere. Mest bara på kul!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela