ETT GAMMALT MÅL UPPNÅTT

Publicerad 2013-07-14 21:42:12 i Allmänt,

Precis som rubriken lyder så har jag checkat av ett av mina gamla mål. Att nämligen kunna springa en sträcka som jag har kämpat med i över ett år (för två år sen). Mamma och jag har kommit underfund med att vi tycker det är mycket roligare att springa tillsammans, så därför har vi börjat göra det. Dock så har vi förut sprungit olika sträckor. Jag springer en runda som är ca 6 km och mamma springer en som är 4.5 km. Och mitt mål har varit att kunna springa den sträckan, som är 4.5 km, utan att stanna. Och idag så klarade jag det, vilket bevisar att min kondition har förbättras ganska mycket sedan jag började springa. Eftersom jag springer den rundan på 6 km så har jag svårt att hålla koll på hur mycket jag faktiskt springer pågrund av att jag går vissa sträckor i början och i slutet. Men nu blev det konkret att jag sprang 4.5 km utan att stanna. Jihoo!! ett delmål uppfyllt iallafall. Jag vet att vissa springer fortare och längre än mig men jag är nöjd för det jag har uppnått idag! 
Källa: WeHeartIt.com 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jennifer

Bor på Costa Del Sol - Solkusten i Fuengirola, Spanien som gäststudent i ett år. Skriver här för att ni där hemma ska få se vad jag gör här nere. Mest bara på kul!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela