GÅRDAGEN

Publicerad 2013-07-24 22:05:52 i Allmänt,

Igår jobbade jag min sista dag på Little Fred och jag kan bara säga att det var en vääldigt seg dag. Långsamma timmar och ingenting att göra. Vid 3 tiden kom Sara förbi och hälsade på, tiden gick då fortare och det blev mycket roligare. När hon sedan gick vid 16.30 gick timmarna till klockan 19 lika långsamt. När de sista timmarna var över mötte jag upp Vigdis vid Sickla för lite bio mys. Bion började dock vid 21.15 så vi hade ca 1 timme att ta död på. Vandrade då till Ica och yrade omkring i mataffären i hopp om att komma på nått att köpa. Vi blev sedan sittandes på McDonalds tills bion började.

Filmen vi såg hette "Känn ingen sorg" det var den filmen som är baserad på Håkan Hellströms låtar. Den var faktiskt förvånansvärt bra tycker jag. Och skådespelaren som spelar huvudrollen är så himla duktig. En riktig bra film som jag rekommenderar.

Och Vigdis: jag lovar att inte bli för brun! Men lite iallafall, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jennifer

Bor på Costa Del Sol - Solkusten i Fuengirola, Spanien som gäststudent i ett år. Skriver här för att ni där hemma ska få se vad jag gör här nere. Mest bara på kul!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela