GOSSIP GIRL

Publicerad 2013-07-16 16:40:19 i Allmänt,

Har precis sett klart alla säsonger av det berömda Gossip Girl! Som aallaa snackar/ har snackat om! Dock blev jag inte så förvånad när jag nu såg sista avsnittet och fick "officiellt" reda på vem Gossip Girl var. Eftersom alla har redan sagt vem det var. Jag tyckte serien var jätte bra men eftersom jag redan visste vem Gossip Girl var så tror jag inte jag hade spänningen som resten av världen hade när ingen visste vem det var. Men den serien är absolut värd att se. Och även jag har fått några favorit karaktärer som jag nu absolut älskar. Men nu ska jag försöka njuta lite av sommaren, haha! Eftersom serie kollande gör så att ens sociala liv, bara ens liv utanför ytterdörren, inte existerar! Så nu ska jag försöka att ha ett liv som de på skärmen istället för det liv framför den, haha! 
 
XOXO Gossip Girl ...eller? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jennifer

Bor på Costa Del Sol - Solkusten i Fuengirola, Spanien som gäststudent i ett år. Skriver här för att ni där hemma ska få se vad jag gör här nere. Mest bara på kul!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela