HAPPY NIGHT

Publicerad 2013-07-19 12:25:23 i Allmänt,

Igår kväll var en jätte intressant/ rolig kväll! Min värdmamma lade nämligen till mig på FB och började skriva till mig (på spanska). Det var jätte kul att få kontakt med henne dock är jag inte så bra på spanska än så det tog lite tid innan jag hann svara henne och medans jag började skriva skrev hon massa mer. Så, haha, blev lite stressigt men ursäktade mig iallafall att det tog så lång tid och hon sa att det inte var någon fara. Hon verkade jätte rar och snäll. Hon lade till och med upp en bild på hennes två barn och hennes brorson på hennes FB-sida så jag kunde se dem. Så himla gulligt! Även fast det pågår ganska mycket nu som kanske inte är så positivt så är jag ändå glad på något sätt. Vilket är skönt! Det positiva väger över det negativa så jag slipper tänka på det i mellan åt.
Bild från när jag och Vigdis var på Sandhamn. (Nunnan har kommit ut från klostret, hahah!) 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jennifer

Bor på Costa Del Sol - Solkusten i Fuengirola, Spanien som gäststudent i ett år. Skriver här för att ni där hemma ska få se vad jag gör här nere. Mest bara på kul!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela