HARD WORK WORK

Publicerad 2013-07-22 11:25:40 i Allmänt,

2 dagar, 1 h och 13 min avklarade av 4 dagars jobb. Har jobbat Lördag och Söndag och nu på schemat står även denna dag, Måndag och även Tisdag. I helgen var det kul att jobba. Tänker alltid när klockan ringer 6.45 och man måste gå upp...! Bara den meningen tröttnar man på... "man MÅSTE gå upp". Anyway, men när jag sen kommer till jobbet tycker jag faktiskt det är ganska kul! Dock vardagar en inte lika kul. Haha, har märkt det efter en timme. Men på helger får man liksom göra mackor och vara i köket m.m. Nu ska man stå i cafeet i 9 h och när det inte kommer några kunder sjunker entusiasmen en aning. Men inga sura miner här, när man tjänar pengar är ingenting tråkigt!

Bilden nedan är för 1-2 veckor sedan när jag var tvungen att ta hand om hur mycket disk som helst!! Just den dagen var det lite sura miner dock, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jennifer

Bor på Costa Del Sol - Solkusten i Fuengirola, Spanien som gäststudent i ett år. Skriver här för att ni där hemma ska få se vad jag gör här nere. Mest bara på kul!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela