HEMLIGA STÄLLET

Publicerad 2013-07-06 11:31:02 i Allmänt,

Igår tillbringade jag kvällen med mina bästa. Det var så himla mysigt och kul att träffas alla tre samtidigt.

Jag och Vigdis började med att gå från hennes hus till Orminge, där vi nötte upp Moa. Sedan handlade vi allt smått och gott som vi var sugna på. Vi begav och sedan till vårt "nyfunna" hemliga ställe dom har en sjukt fin utsikt, vi satt nämligen högt uppe på ett berg. Efter några timmar, en fin solnedgång och en massa deep talk så gick vi sedan hem!
En riktig lyckad picknick med andra ord.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jennifer

Bor på Costa Del Sol - Solkusten i Fuengirola, Spanien som gäststudent i ett år. Skriver här för att ni där hemma ska få se vad jag gör här nere. Mest bara på kul!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela