MAMMA-DAG

Publicerad 2013-07-01 22:12:42 i Allmänt,

Idag har varit en fullspäckad dag med shopping shopping shopping... Haha nej men det har varit nödvändiga grejer... Eller..? Haha strunt samma. Det har iallafall varit en super bra dag.

Dagen började med att jag och mammi bestämde oss för att åka till Ikea. Mamma skulle nämligen lämna tillbaka några små saker. Men när man väl är där kan man ju inte låta bli att kolla i deras gigantiska sortiment. Därför kan det ju heller aldrig bli helt tomt i Ikea kassen. Det blev några tallrikar, nya gardiner, ljus, ljusbehållare m.m. Jag köpte även till mitt rum hos pappa ett nytt överkast som jag har velat ha länge.

När vi kände oss klara på Ikea begav vi oss till Sickla. Där åt vi lunch och shoppade lite mer (haha, det blev nog mest shopping för min del). Det blev 2 linnen, ett blått och ett grönt. Köpte även ett par shorts på HM på rea för 50 KRONOR (inget annat än värt!). Köpte också en vit BH som verkligen var behövligt. När vi kände oss tillräckligt trötta i benen åkte vi hem och inredde med de nya gardinerna.

Dagen i sin helhet har varit jätte mysig. Det var länge sen jag och mamma bara umgicks och hade trevligt. Njöt verkligen! Hoppas ni andra har haft en lika bra dag som mig och att ni också har haft trevligt med era mammor, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jennifer

Bor på Costa Del Sol - Solkusten i Fuengirola, Spanien som gäststudent i ett år. Skriver här för att ni där hemma ska få se vad jag gör här nere. Mest bara på kul!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela